مجوز کسب و کار کوچینگ

 

تنها موسسه ارائه مدرک معتبر و رسمی کوچینگ ایران

دوره آموزش و تربیت کوچ حرفه ای در «موسسه فراکوچ» ، تنها دوره معتبر و استاندارد “مدرک رسمی کوچینگ در ایران” است که به تأیید سازمان فنی و حرفه ای کشور و همچنین سازمان جهانی کار ILO رسیده و معتبرترین مدرک کوچینگ ملی  را به شما ارائه می کند.

در واقع تدوین کننده استانداردهای آموزش کوچینگ در ایران «موسسه فراکوچ» است که این استاندارد آموزشی را برپایه ۱۱ صلاحیت تعیین شده فدراسیون بین المللی کوچینگ ICF تدوین و به طور رسمی طی شماره ثبت ۵۲۴۹۲۰۴۵۰۰۱۰۱۱۱ در سازمان فنی و حرفه ای کشور ثبت کرده .

 

حدود نیم دهه گذشته، برای اولین بار در ایران و در سال ۱۳۹۴، یک گروه حرفه‌ای متشکل از مدیران باتجربه و کارشناسان حوزه‌های مختلف، فعالیت‌های علمی، تحقیقاتی و پژوهشی خود را در حوزه مباحث توسعه فردی و کسب‌وکار با بهره‌گیری از روشی مدرن و بین‌المللی به نام کوچینگ (Coaching) آغاز نمودند و موفقیت‌های بسیاری از قبیل گردآوری، ترجمه منابع داخلی و بین‌المللی و در ادامه بومی‌سازی این مهارت ارزشمند و کاربردی، به دست آوردند.

در سال ۱۳۹۶ و در مسیر توسعه این فعالیت‌ها، اولین مؤسسه حقوقی کشوری با نام تجاری «مؤسسه توسعه مربیگری فراکوچ ایرانیان» به شماره ۵۹۲۸ به ثبت رسید که موضوع تخصصی فعالیت و اساسنامه آن «مربیگری و مشاوره توسعه مهارت‌های فردی و شغلی در کسب‌وکار» تعیین گردید. | تمرکز این مؤسسه بر «ارائه خدمات کوچینگ فردی و سازمانی» قرار گرفته است و برای تأمین مربی موردنیاز در این حوزه، به «آموزش کوچ‌های حرفه‌ای» نیز می‌پردازد.

 

 

 

بیشتر ببینید

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *