ضرورت وجود کوچینگ

در شرایطی که اضطراب و نگرانی زیاد و پذیرش کم باشد، یادگیری ضعیف می‌شود. مردم برای انجام اکثر کارها دانش لازم را دارند اما شرایط دشواری برای اجرای آنچه که می‌دانند، پیش رو دارند. ضرورتی ندارد که ما حتماً بیشتر از یک شخص یا رئیس یاد بگیریم، اما ضروری است آنچه که از قبل درون ما نهفته است را اجرا کنیم. افزایش فشار بیش از آنکه به نتیجه‌گیری کمک کند، باعث آزار و فلج‌شدن و از کار افتادگی می‌شود؛ مخصوصاً وقتی بخواهیم بر ضد فرهنگ متعارف موجود کار کنیم. اینجاست که ضرورت وجود کوچینگ حس میشود!

اگر واقعاً می‌خواهیم بهترین عملکرد را داشته باشیم، باید آن را با الگوهای رایجی بازنگری کنیم که سعی می‌کنند عملکرد را از طریق آموزش و دستور و سایر مداخلات مدیریت سنتی بهبود دهند. ما در مورد چیزهایی که باید تغییر کنند خیلی صحبت می‌کنیم، اما سؤال این است که آیا به‌خوبی درک کرده‌ایم که چگونه باید تغییر صحیح را انجام دهیم؟

 

کوچینگ چیست؟

کوچینگ چیست” دوره‌ای برای توانمند کردن افراد است تا آن‌ها احساس آرامش و مفید بودن داشته باشند و با رسیدن به موقعیت‌های مد نظر خود احساس رضایت کنند. این روش ضمن توجه به مشکلات و چالش‌های پیش روی مدیر و کارمند، بر اهداف او نیز تمرکز می‌کند و سعی دارد تا با ایجاد حمایت‌های لازم به او کمک کند تا به نتایج بهتر و سریع‌تری برسد. در ادامه این ویدیو به ضرورت وجود کوچینگ در زندگی افراد امروزی اشاره میشود و گفته میشود چرا باید از کوچینگ استفاده کنیم؟!

 

بیشتر ببینید

این مقاله توانسته چقدر به شما کمک کند؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *