مزایای آموزش آنلاین کوچینگ

وقتی سخن از دوره‌های آموزش آنلاین در حوزه کوچینگ به میان می‌آید، به مزایای بسیار زیادی برمی‌خوریم.  امروزه ما در جهانی زندگی می‌کنیم که هرلحظه امکان تغییر و تحول، در آن وجود دارد. فرصت یادگیری اطلاعات پیشرفته یا مهارت جدید، نسبت به گذشته نیزامکان پذیر تر است. در این راستا دامنه و دسترسي به آموزش‌های کوچینگ تا افق‌هاي غیرقابل‌تصور، گسترش یافتنی است. در این ویدیو به بررسی چند مزیت آموزش آنلاین کوچینگ می‌پردازیم:

 

در یک دوره آموزش آنلاین کوچینگ چه می‌گذرد؟

گفتگوی کوچینگ، یک گفتگوی ویژه است و به‌عنوان ابزار اصلی کوچ برای ارائه کوچینگ مطلوب و مؤثر عمل می‌کند. درواقع، این همان مکالمه‌ای است که در آن کوچ با تعهد کامل برای کمک به فرد در راه رسیدن به موفقیت، در حال صحبت و گوش دادن است. این مهم‌ترین مبحثی است که کوچ‌ها می‌آموزند، چگونه فضایی روان‌شناختی را برای کوچی خود ایجاد کنند تا آنچه را که نه‌تنها شناخته‌شده بلکه برای ذهن آگاه آن‌ها ناشناخته است نیز بیان کند. در این دوره به‌طور مفصل، با پارادایم اساسی کوچینگ، به‌کارگیری روانشناسی مثبت، یادگیری گفتگوی اندیشمندانه، اصول ایجاد خلاقیت تغییر و گفتگو درباره آگاهی، وضوح و انتخاب آشنا خواهید شد. درواقع، با ثبت‌نام در این دوره‌ها، ۲۴ ساعت شبانه‌روز و ۷ روز هفته، امکان دسترسی به مطالب مفیدی در باب موارد فوق خواهید داشت.

 

چرا آنلاین؟

برخی بر این باور بودند که آموزش آنلاین به اندازه کافی موثر نیست. اما امروزه با شرایط متفات جهانی رویکردهای مربوط به آموزش آنلاین تغییر کرده است. آموزش آنلاین مزایای بسیاری دارد که ما در ادامه به خلاصه ای از این مزایا میپردازیم.

 

  1. دسترسی آسان و نامحدود به منابع!
  2. در مقایسه با روش های تدریس قدیمی ارزان تر است.
  3. از نظر زمانی به شما آزادی عمل بیشتری میدهد.
  4. با توجه به شرایط فعلی اعتبار خوبی دارد.
  5. و از همه مهم تر! شما محدود به مکان جغرافیایی نیستید!

بیشتر ببینید

این مقاله توانسته چقدر به شما کمک کند؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *