آموزش رایگان کوچینگ

جشنواره مشاوره رایگان فراکوچ

🏆توضیحات دوره

آموزش رایگان کوچینگ برای آن دسته از افرادی تهیه شده است که با کوچینگ آشنایی نسبی پیدا کرده اند اما هنوز در تاثیرپذیری آن شک دارند و ترجیح می دهند که با تهیه دوره ای رایگان، با کوچینگ بیشتر آشنا بشوند. در اینجا ما بهترین هدیه را برای این نیاز شما در یک رشته ویدیو آموزشی جمع آوری کرده ایم تا بتوانید به راحتی دانش لازم برای شناخت کوچینگ را به دست آورید.

🏆گواهینامه بین المللی کوچینگ (۳ ساعته)

برای کسانی که بتوانند این دوره را مشاهده کرده و در آزمون آنلاین آن، نمره قبولی (۶۰) را دریافت کنند، بطور آنلاین و پس از تایید واحد آموزش، گواهینامه معتبر بین المللی کوچینگ مورد تایید فدراسیون بین المللی کوچینگ – ICF صادر و تقدیم خواهد گردید.

💼مدرس دوره

  • یاسر متحدین:
    کوچ حرفه ای رهبران و مدیران عالی.
    مدرس بین المللی دوره های استاندارد و آموزش کوچ حرفه ای
    تدوینگر استاندارد ملی آموزش کوچینگ توسعه فردی و کسب و کار در ایران
    بنیانگذار آکادمی بین المللی فراکوچ
مشاهده رزومه استاد یاسر متحدین

ویژگی های دوره

برای مشاهده دوره ۳ ساعته آموزش رایگان کوچینگ، فرم زیر را تکمیل کنید.

📚️آموزش سطح یک کوچینگ

کوچینگ علم کوچکی نیست که با یک دوره چند ساعته بتوانید به آن مسلط شوید. یک مهارت و علم بین المللی است و یادگیری آن نیازمند تمرین و تکرار می باشد. از طرفی در توضیحات دوره بیان شد که این دوره صرفا جهت آشنایی با مفاهیم کوچینگ و کاربرد آن است. آموزش تخصصی و کاربردی کوچینگ (تبدیل شدن به یک کوچ حرفه ای) نیاز به شرکت در دوره های تخصصی دارد.

اگر قصد دارید تا دانش و مهارت های خود را در این زمینه به سطح حرفه ای برسانید، پیشنهاد ما به شما مطالعه شرایط دوره آموزش سطح یک کوچینگ می باشد.

سوالات متداول

در فراکوچ هر آن چیزی که راجع به کوچینگ نیاز دارید وجود دارد. کافیست آن عبارت را به همراه واژه فراکوچ در گوگل جستجو کنید تا محتوای در نظر گرفته شده تیم فراکوچ برای شما نشان داده بشود.

مثال : کوچینگ چیست؟ فراکوچبیزینس کوچینگ چیست؟ فراکوچکوچینگ سازمانی چیست؟ فراکوچ و ….

رسالت فراکوچ، آموزش تخصصی کوچینگ بین المللی است. در همین راستا دوره های آموزش کوچینگ سطح ۱ و سطح ۲ در این مجموعه برگزار میشود. علاقه مندان میتوانند با تماس با پشتیبانی یا پرکردن فرم های ارتباط با فراکوچ، اطلاعات لازم را کسب کنند.

فرم ثبت درخواست مشاوره رایگان

فراکوچ برای رفاه حال شما عزیزان تخفیف ها و برنامه های متعددی داشته است. و بیشترین تخفیف و جشنواره مورد استقبال کاربران از طرح بورسیه کوچینگ فراکوچ بوده که با استقبال بی نظیر علاقه مندان رو به رو شد.

از این رو مجموعه فراکوچ دوباره این طرح را به مدت محدود فعال کرده است و شما عزیزان میتوانید برای بهره بردن ازین جشنواره بزرگ به صفحه ” بورسیه کوچینگ ” فراکوچ مراجعه کنید.

مدت زمان دوره :

۳ ساعت در ۹ قسمت


استاد دوره :

یاسر متحدین


هزینه ثبت نام دوره:

۱ میلیون تومان

رایگان


مدرک پایان دوره:

گواهینامه بین المللیCCE آشنایی با کوچینگ مورد تایید فدراسیون بین المللی کوچینگ ICF


 

مشاوره رایگان کوچینگ
4.5/5 - (68 امتیاز)