محدودیت های کوچ های حرفه ای

کوچ ها در سوشیال مدیا

مجموعه مقالات ژورنال های خارجی در آکادمی بین المللی فراکوچ با دقت بالا گزینش شدند تا شما با خواندن آنها بتوانید به اخبار و اتفاقات روز دنیای کوچینگ مسلط و آگاه باشید . در این مقاله قصد داریم به سئوال محدودیت های رفتاری یک کوچ حرفه ای چیست ؟ ، یکی دیگر از مباحث روز کوچینگ، پاسخ دهیم با ما همراه باشید.

مختصری درباره نویسنده :

جولیا تلفورد(Julia Telford) مدیر حسابداری در Stanton Communications، آژانس روابط عمومی سابقه دار ICF است. جولیا از دانشگاه ایالتی کنت با مدرک لیسانس هنر در مطالعات ارتباطات و یک دوره متوسط در روابط عمومی فارغ التحصیل شد. او تجربه ای در روابط رسانه ای، بازاریابی رسانه های اجتماعی و برنامه ریزی استراتژیک به ارمغان می آورد. جولیا در بوفالو، نیویورک، ایالات متحده آمریکا به دنیا آمد و بزرگ شد.

صفحه لینکداین نویسنده 

چطور به عنوان یک کوچ معروف شویم؟

در حوزه کوچینگ، تعیین تصمیم‌ها و اهداف، سنت‌های بسیار مهمی برای آغاز سفری تازه به سال جدید است. پذیرفتن این تمرین نه تنها انگیزه شخصی را برمی انگیزد، بلکه یک حس واضح از هدف و جهت را برای کوچ ها فراهم می کند تا با تمرین خود را ارتقا دهند. کوچ ها در تعیین هدف و استراتژی برای تقویت رشد در فعالیت های کوچینگ خود به طور منظم مهارت دارند.

۱٫ از هر گونه روابط رسانه ای استقبال کنید

کوچ ها با فراتر از مناطق آسایش خود، می توانند از روابط رسانه ای برای استفاده از یک پلت فرم قوی برای افزایش دید خود و نمایش تخصص کوچگری به مخاطبان گسترده تر استفاده کنند. با آغاز سال ۲۰۲۴، کوچ ها می‌توانند از این لحظه مناسب استفاده کنند و استراتژی تجاری خود را به سمت روابط رسانه‌ای هدایت کنند و در نتیجه راه‌های جدیدی را برای رشد و گسترش باز کنند.

۲٫ از روندهای صنعت مطلع شوید

همگام ماندن با روندهای صنعت به سرعت در حال تحول در عصر دیجیتال بسیار مهم است. غوطه‌ور شدن در رسانه‌های تخصصی، شرکت در کنفرانس‌ها و شرکت در انجمن‌های آنلاین(نظیر ایوند) می‌تواند درک را عمیق‌تر کند و توانایی مشارکت معنادار در چشم‌انداز رسانه را تقویت کند. ایجاد این پایگاه دانش، کوچ ها را قادر می سازد تا خود را به عنوان منابع ارزشمندی برای بینش رسانه ای قرار دهند.

۳٫ ایجاد ارتباط با خبرنگاران

ایجاد ارتباط با خبرنگارانی که موضوعاتی را که با حوزه تمرین کوچ پوشش می دهند، می تواند یک حرکت استراتژیک باشد. با درگیر شدن با خبرنگاران از طریق رسانه های اجتماعی، ارائه بینش های تخصصی و نشان دادن تمایل به مشارکت به عنوان منبع، کوچ ها می توانند اعتبار و آگاهی از برند را در حلقه های رسانه ای مربوطه ایجاد کنند.

۴٫ ارتقای استراتژی های رسانه ای

برای کوچ هایی که آماده هستند تا بازی روابط رسانه ای خود را ارتقا دهند، ارتباط مستمر با روزنامه نگاران، طرح های داستانی فعال، و ارائه مقالات تخصصی به رسانه های مربوطه می تواند حضور رهبری فکری آنها را تقویت کند. کوچ ها می‌توانند با همسو کردن تلاش‌های خود با فرصت‌های رسانه‌ای، یک نمایه رسانه‌ای قوی ایجاد کنند که تخصص آن‌ها را تقویت کرده و ارتباطات پایدار با مخاطبان خود را پرورش دهد و آنها را به عنوان بازیگران کلیدی در چشم‌انداز رسانه‌ای پویا در سال ۲۰۲۴ قرار دهد.

 

تحلیل آکادمی فراکوچ از این مقاله چیست؟

این مقاله اهمیت و تأثیر بالقوه ورود هزاره ها به حرفه کوچینگ را مورد بحث قرار می دهد. این تصور غلط را برجسته می کند که کوچینگ شبیه مشاوره یا راهنمایی است و بر مشارکت متحول کننده بین مربی و مشتری تأکید می کند. هزاره ها به خوبی مجهز هستند تا سبک های رهبری جدیدی را بپذیرند که بر پیچیدگی، نوآوری، چشم انداز، درک، شجاعت و سازگاری متمرکز است.

نویسنده توصیه هایی را برای هزاره های علاقه مند به دنبال کردن کوچینگ، شروع با کار با مربی خود، داوطلب شدن برای کسب تجربه، مصاحبه با مربیان با تجربه، ثبت نام در برنامه های آموزش کوچینگ، و دنبال کردن گواهینامه فدراسیون بین المللی کوچینگ (ICF) ارائه می دهد. این مراحل برای کمک به مربیان مشتاق در توسعه مهارت های خود و کسب اعتبار در این زمینه در نظر گرفته شده است.

به طور کلی، مقاله از نسل هزاره حمایت می کند که کوچینگ را به عنوان یک مسیر شغلی در نظر بگیرند و بر ارزش ارائه دیدگاه ها و رویکردهای متنوع به شیوه های کوچینگ تأکید می کند. این نشان می دهد که هزاره ها پتانسیل ایجاد تغییرات مثبت و کمک به توسعه رهبری را با پذیرش ذهنیت و مهارت کوچینگ دارند.

 

در اینجا بخشی از سورس مقاله را میخوانیم

Creating resolutions and establishing goals to guide you is a customary tradition as we bid farewell to the past and enter the new year. This practice not only serves as a valuable self-motivator, but also enables us to enter the new year with a clear sense of purpose and plan of action. As a coach, goal setting and establishing strategies to meet those goals in a measurable way are likely second nature to you and something you apply to grow your coaching practice regularly countinue…

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

© 2024 • تمامی حقوق وبسایت متعلق به آکادمی فراکوچ میباشد.